Gå til innhold

Forslag til ny sofa?? (Ektorp redeby)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Vi er på utkikk etter en koselig lys sofa med litt romantisk preg. Hadde sett meg ut denne ektorp med redeby lys beige trekk, og skulle glad og fornøyd til ikea for å kjøpe......men så selges ikke det trekket lenger!!! Nå står jeg helt fast her....finner den ikke brukt heller:( Jaja noen som har forslag til alternativ sofa i lignende stil?

Blir gald for alle tips:) Vi vil ha hjørnesofa eller 3+2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Living har 40% salg på sofaer... har ikke peil på utvalget riktignok men hvis du bor slik til kan det være interessant å ta en titt

Skrevet

har selv lyst på den, er veldig god å sitte i :) dårlig at di ikke har lys beige lengere den var finest.

Skrevet

Jeg har Ektorp 3+2 fra ikea, men jeg har den i blekinge hvit. Og jeg må si at jeg virkelig elsker den sofaen. Den ser fin og dyr ut samtidig som den er koselig. Og det beste med den er at man så lett som bare det kan forandre stilen på stuen fordi alt passer jo til hvitt! Det er jo bare til å kjøpe nye pynteputene.

Får veldig mye skryt for denne sofaen. Men det er seff noen som mener jeg må være gal som har hvit sofa når jeg skal ha barn, men det er ingen problem. Den er kjempe lett å fjerne flekker fra, bruker sånn vanish sprayflaske og absolutt alt trekket på sofaen kan rives av så lett som bare det og vaskes. En super sofa synes jeg :)

En vennine av meg har den i beige, og den virker faktisk litt billig i stoffet, men det kan være fordi fargen er mer skitten beige enn hva den egentlig er i katalogen. Men det er jo bare min mening.

Skrevet

Jeg har to Ektorp tresetere. Den ene har vi hatt i 8 år nå, og med utskiftsbare trekk er den genial. Dunputene blir ikke spesielt "nedsitne".

Det geniale med hvitt fremfor beige er at hvitt trekk kan man klore!! Jeg vasker trekket ca hver 3.mnd, og tar da litt klorin rett på flekkene + masse skyllemiddel for å få bort klorlukten. Da er det så godt som nytt etterpå.

Jeg kommer faktisk ikke på en annen sofa jeg kunne tenke meg, selv etter så mange år:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...