Gå til innhold

Help..innsjekking på fly via SMS eller MAIL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier dere å gjøre det?

Fått både mail og sms. Hva er best?

På mailen får en velge sete.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette gjør jeg alltid.. På mail, det går helt fint :)

Skrevet

Da henter du baggasjelappen i automat? Bruker du referansenummeret?

Må en alikevel møte opp 2 timer før reise..utendlands?

Får en boardingkort og fra automaten?

Som dere ser er det lenge siden jeg reiste sist!!

Skrevet

Pleier alltid å gjøre det, da på mail siden jeg får velge sete! Liker å sitte langt fremme i flyet jeg og er ikke sikkert det er ledig der om jeg sjekker inn på flyplassen. I tillegg, om man sjekker inn på forhånd så kan man gå rett til gate (med mindre man skal sjekke inn bagasje) så da har man ekstra tid på seg dersom man skulle bli forsinka til flyplassen!

Skrevet

Henter da bagasjelapp i automat ja, kan feks bruke referansenummeret eller betalingskort. Du får boardingkort fra automaten om du ønsker det! (Eventuelt på utenlandsreiser tror jeg man får det uansett!) Trenger ikke å møte opp 2 timer før reise utenlands, men bør kanskje være der en time før eller noe om du skal sjekke inn bagasje. Ellers så er det lurt å beregne ekstra tid om man skal være på flyplassen i "rushtida" (feks på morgenen eller ettermiddag før helg o.l.)

Skrevet

Nå printet jeg boardingpasset ut på printeren..stod at jeg skulle gjøre det. Er det riktig da?

Skrevet

Ja, da har du jo boardingpass allerede, så da trenger du ikke å hente det i automat! Så om du ikke har bagasje til innsjekk kan du gå rett til gate, ellers må du hente bagasjelapper i automat og levere fra deg bagasjen i bag-drop området.

Skrevet

Herregud så greit da..hehe!

Har baggasje så jeg får ta en tur til bag-drop!

Takk for hjelpen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...