nina-ballerina Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Jeg trenger egentlig noen som kan berolige meg, og fortelle meg at dette er normalt. Men jeg har jo lest en del her inne og sett at det kan slå begge veier.. Er ca 9+3 i dag og i går kom det litt brun utflod.. Ser ut som 2-3 dråper blod blandet med mye utflod.. Var ingenting i gårkveld eller natt, men i dag er det likedan igjen.. Har lest om Lille diamant (huff.. stakkars) og en til her inne som fortalte om at de mistet og der startet det sånn.. Nå er jeg redd!! Skal til lege om en drøy uke, men vurderer å kreve time litt fortere.. Tenkte bare å høre hvor normalt dette er, og om brun utflod er første tegn til abort.. Har antydninger til mensmurringer også.. Ikke mye. Dette er nr 2 og var ikke bort i sånn første gangen..
Mamma til*2 jenter* Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Bare ta det med ro....brun utflod kan tyde på at slimhinnene dine er litt svake ennå...det er nå desse ukene ting skjer i kroppen din! Om det bare er snakk om litt brun utflod og mye slimaktig utflod er det sikkert bare at kroppen din nå begynner å produsere mer utflod.. Om du har hatt sex kan det ofte komme noe brun utflod eller ferskt blod.. Men om det fortsetter over dager kan du ta kontakt med lege..
nina-ballerina Skrevet 13. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2009 Takk for beroligelsen.. Hjalp litt.. Skal se det an, og prøve å tenke positivt. Man blir liksom litt skremt av alt man leser.. tror jeg må holde meg unna denne siden til de magiske 12 ukene har gått.. he he (Men jeg har jo lest andre skrekkhistorier som går utover 12. svangerskapsuke også da..)
Lille diamant Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Hei! Leste tråden din her, og min tanke er at alle svangerskap er ulike. Så det trenger ikke være noe galt hos deg selv om du også har brun utflod har selv lest meg redd her inne flere ganger, så har vært minst mulig her inne egentlig..men er fort gjort å skrive ett innlegg når man er redd og fortvilet har jeg merket.. Så jeg hadde bare tatt en sjekk hos legen, slik at du slipper å gå der i uvisshet. Lykke til, håper alt går bra med deg
nina-ballerina Skrevet 13. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2009 Du har helt rett.. Vi er ulike, og derfor fines det nok ingen fasit på hva som skjer med min kropp i mitt svangerskap. Eneste sikre svar får jeg nok ved å gå til legen. Men det er veldig greit å skrive litt om tanker og bekymringer her inne, slik at andre kan dele synspunkter og erfaringer på samme område.. Med det samme vil jeg bare si at det var veldig trist å lese om det du har gjennomgått. Håper det går bra med deg og at det ender bra neste gang. Takk for lykkehilsen
* * felicia** Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Jeg hadde blødninger i 2-3 dager når jeg gikk gravid med datteren min og det gikk veldig bra. Trenger ikke å være noe farlig. Du kan evt ta kontakt med legen din og be om henvisning til UL dersom du blir bekymret. Lykke til. Prøv å ta livet litt med ro noen dager, slapp av og pleie deg selv. Ha noen ruge-dager.
nina-ballerina Skrevet 13. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2009 Tror nok det akkurat gikk galt.. Kom mye blod, og en del slim og greier i stad og tror nok at min tid her inne er over for denne gang. Tar en tur til legen i morra for å konstantere det jeg tror har skjedd... Trist nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå