Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Ser at mange ikke har GU på disse kontrollene, og at det ikke nødvendigvis er anbefalt lenger. Hva er de egentlig man gjør på disse kontrollene da - annet enn å evt. be om prevensjon? Er det i det hele tatt noen vits i å bestille time om man ikke skal ha prevensjon?
The Bad Gal Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Jeg glemte det helt av, så var aldri på kontroll i det hele tatt etter forrige svangerskap. Neste gang skal jeg, for må uansett ta ny celleprøve. Er vel mest for å se at alt ser greit ut, at evt.sting ser fine ut, at du ikke har fått fremfall av livmor, har rester av div fra fødselen igjen inni der osv.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 jeg bestilte hos privat gynekolog.. Ville gjerne at noen skulle se at alt var i orden med sting osv, og å ligge og sprike for fastlegen min.. nei, det frister ikke.. ... Det var ingen omfattende gynekologisk undersøkelse... mer en titt og noen "trøstende ord" om at det trekker seg mer sammen med tiden.. he he... Snakket også om prevensjon...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Fikke resept på prevensjon, ellers følte jeg timen ikke var så nyttig. Var innstilt på g.u, men det ville ikke legen ta. Syntes det var litt rart siden jeg ble klipt og hade ruptur (3a). Så lenge man ikke har plager, så er det visst ikkerutine med g.u.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Jeg ventet til renselsen var ferdig og ba om GU for å se om ting var greie der nede. Når man har trykt ut en unge så er det greit å vite om kroppen er i orden etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå