Gå til innhold

Venter nummer 4!


lisa3

Anbefalte innlegg

Vi venter nummer fire, og gleder oss veldig til å bli foreldre igjen selv om det ikke var helt planlagt. Mannen snakker til magen allerede, og vi er som nyforelskede, og koser oss med vår lille hemmelighet.

 

Gruer meg dog litt til å fortelle. Det er veldig bestemt hos alle rundt oss, at med tre er vi ferdige med å få barn. Det er visst utopi for de fleste å skulle ønske en fjerdemann- og særlig siden vi har av begge kjønn fra før. Det er litt skår i gleden at jeg gruer meg til magen vises, og kommentarene starter å hagle....

 

Enn så lenge er det bare vår koselige, fantastiske hemmelighet, og det er berusende deilig å tenke på nurket som blir til i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er kjempefint og koselig å høre om dem som får store barnefamilier. Jeg er helt sikker på at dem rundt dere kommer til å synes det er fint. Dere skal glede dere over 4 mann som er på vei. At det er positivt for dere, er alt som betyr noe! Gratulerer masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg venter også nr 4, men det er vel ventet av de rundt oss. Har ny kjæreste og vi fikk vår første på mai 2008. Har ikke tenkt å si noe til noen før jeg må eller at det vises på meg. Skal si det til de største barna før de får høre det fra andre ja. Derfor er jeg anonym her ennå.

Ikke tenk på hva andre synes og sier, det er dere som skal oppdra og fø barna.Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

 

Vi venter også nummer 4 og har bare fått positive reaksjoner så langt

(-:

Vi har barn født i 2005,2006 og 2008 fra før. Tror det blir kjempegøy. For meg er graviditeten det veste, er så vanvittig dårlig. Gleder meg bare til å få baby igjen (-: Dette blir helt sikkert siste for oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar. Så koselig å høre at vi er flere som venter nummer fire.

 

Vi gleder oss veldig over hemmeligheten i magen, og i disse dager har det begynt å slå et lite hjerte der inne :D Magisk!

 

Regner med brikkene faller på plass etterhvert, husrom har vi, og en større bil får vi nok kjøpt brukt etterhvert. Gleder meg masse, også til å fortelle venninner om hemmeligheten i magen, men jeg skal la det synke litt inn først. Er jo bare 5 uker og 4 dager på vei, så det er jo veldig tidlig i alle fall.

 

Kjempekoselig å høre fra dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg så godt,venter nr 4 her og men det er første for mannen min=)

Har ikke sagt det til så mange ennå,men fikk en dårlig reaksjon fra en tante..."dere er vågale" sa hun!! Vi har vokst opp som søsken(hun er attpåklatt)så den kommentaren såra meg faktisk,gud vet hva hun mente med d...=(

Vi gleder oss hvertfall veldig og da får andre mene hva de vil=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gratulerer så mye alle sammen! Vi venter nr 2 sammen, men har tre fra før og da 5 tilsammen.

 

Vi har unngåelig måtte fortelle det til noen få... og ikke akkurat fått utelukkende positive tilbakemeldinger... men shit au. Det er våre barn. Vi har innfunnet oss med at det gir visse korte og lange begrensninger, som å reise til visse steder som krever fly (uten å måtte bruke hele feriebudsjettet) og at kanskje det ikke er like lett å invitere alle oss til ulike tilstelninger...osv... Vi har hus og bil store nok..... og de to minste vil få masse glede av hverandre.

 

Vi gleder oss og vet det vil bli slitsomt men også fantastisk. Jeg har forståelse for de som gruer seg til å fortelle de rundt og få; "dere er gærne" tilbakemeldinger... Vi og, fikk "føringer" og kommentarer om at; nå skal dere vel ikke ha flere....!? Det VIL komme ulike reaksjoner fra de nærmeste.... så får man bare la det stå til.....

 

Lykke til! Gled dere over flotte, herlige barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt et par ganger at nå forteller jeg det, men har ikke fått det ut likevel. Er jo bare 6 uker og 3 dager på vei, så det er jo veldig tidlig enda. Kanskje denne gangen skal annonseres via brev, sms, og sånt, hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner det så godt igjen. Vi venter nummer 5. heller ikke planlagt, men vi ble fort komfortable med det. Eldste min er 15 og minste 8 mnd så de er godt spredt, emn likevel. det var så mange reaksjoner når jeg ble gravid med nr 4. Alle barna mine er sunne og friske og jeg nyter virkelig hverdagen med dem. jeg vet det blir tøft, men velger å glede meg og overse kommentarer.. Gratulerer med 4 mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,fint og se at det er flere som har flere,vi venter nr.4,kom uventet på,men gleden er stor for det.

Fra før har vi en på 8,og to tette på 2 og 1 år,så hektisk blir det,men det går nok bra,de får mye glede av hverandre.

Lykke til på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...