Gå til innhold

Stor avstand mellom mens -og ul-termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min egen termin er 06.09.09, men ble satt tilbake 3 uker og fikk ny termin 27.09.09. For meg virker det litt rart da jeg har hatt regelmessige sykluser osv. Ble litt paff på ul da, ja :)

Flere som har vært borti det samme og blitt satt tilbake ganske mye? Og når har dere event. født i forhold til mens og ul-termin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg og ble satt tilbake 3uker. Mensterm. er 20August, mens ULterm. er 9 Sept. Så jeg går og er litt små spent, men også små nervøs for at det skal bli for mye på overtid, så jeg håper egentlig at de følger opp godt. Tror kanskje det ville vært best å føde før ULterm?

Skrevet

Ble satt tilbake 2 uker på den ordinære ulen. Ikke sånn veldig mye med andre ord, men nok til at man begynner å bekymre seg når man passerer termindatoer og lurer på hvor lenge man egentlig er på overtid......

Jeg testet positivt en uke før ikm. Så i følge den ulterminen så testet jeg positivt før/akkurat den dagen jeg ble gravid;) hehe - ikke verst.

Klompen ble født 9 dager etter ultermin.....

Skrevet

Oi. Jeg testet pos 4 dager før ikm jeg da:S Så er veldig spent på når hun kommer. Men fødselen gikk greit eller?

Skrevet

Fødselen gikk greit ja. Men, barnet var stort og jeg er liten så det ble litt revning både her og der.

Skrevet

med gutten min var mens terminen 3108 og ul terminen 1209.. ut kom han 0109... mener selv at jeg hadde rett...selvsagt... denne gangen vet vi ikke mens terminen pga uregelmessige blødninger... å kan kun forholde oss til termindatoen...

men egget kan jo ligge i dvale over tid... så man kan jo aldri vite hva som stemmer...

Skrevet

Hmm sant, merkelig alt det som skjer inni oss :P

Får bare krysse fingra og håpe på at alt gåt bra og at barnet er "frisk og rask" :)

Selv om jeg gjerne skulle ha født nå, er så lei.. hehe

Skrevet

Ja det er jeg helt enig i. Jeg for min del kan med den største glede føde om en måneds tid ;-)

Skrevet

da jeg entet nr 1 ble jeg satt tilbake 3 uker fra 23 juli til 20 aug.... men da hadde jeg ikke reg sykluser...... han kom på ul termin

nr 2 hadde jeg ikke mens, så hadde ikke peiling når hun ble unnfanget..

men denne gangen hadde jeg reg sykluser og god oversikt over EL , ble satt tilbake 3 uker på ordinær ul, ble litt satt ut over det...fra 18.08 til 04.09....... da teste jeg pos 4 dager etter unnfangelse...? går jo ikke, så jeg holder en knapp på min egen termin denne gangen.

legen sa at jeg skulle inn til n y kontroll i løpet av to uker hvis ikke baby var kommet grunnet dette store spriket..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...