Gå til innhold

treningssenter??

<3 2 prinser & 1 prinsesse <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)

er de noen av dere som trener på treningssenter?

trener dere individuelt? eller på timer, som for eksempel pump..

hva trener dere på, om dere trener på timer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trente på treningssenter før, men nå har vi bygd et kjempebra gym i kjelleren. Trente mye der i starten, men så kom kvalmen og den elendige formen, så har ikke fått trent siden uke 7, nå er jeg 18 uker. Håper jeg kan beg. å trene litt igjen etterhvert, formen er litt bedre nå. Trener bare med vekter, jeg da.

Er supert å trene når en er gravid, dersom man er i form til det, så det vil jeg absolutt anbefale:-)

Skrevet

Jeg trener hver dag. Både individuelt og på timer. I tillegg svømmer jeg mye. Har fått bekkenløsning, så nå er det enda viktigere med trening, men jeg må tilpasse hva kroppen tåler.

Anbefaler på det sterkeste å trene, bare sunt for kroppen og kanskje man bærer graviditeten lettere.

Skrevet

Ja, har trent på treningssenter siden 1992, også i alle svangerskap, venter nå mitt fjerde barn. Er VELDIG glad for at jeg har prioritert knallhardt å få trent (moderat)! Det er slitsomt på slutten, men tror likevel at det gjør alt annet så mye lettere...

Jeg går bare på timer, "hvasomhelst", men hopper over de enkleste timene (for kjedelig). Er ikke sååå glad i spinning, men det hender jeg er på det også for å variere, ellers blir det mye step og div aerobics. Noen ganger pump. I dag var jeg på Step og pump 75 min.

Det eneste jeg har "sluttet med" er at jeg ikke liker å løpe (ute) etter at jeg har fått noe særlig mage. Men i dette siste svangerskapet har jeg uansett løpt lite, pga en kneoperasjon tidligere i år (føles litt belastende ennå). Håper å komme i gang med det igjen etter fødselen! Kjøpte en ordentlig joggevogn da jeg fikk minsta, og løp rundt med henne til hun var 2 (da sluttet hun å sovne og maste om å få løpe hun også :-))

Skrevet

Trener ikke på treningssenter men jogger fast en gang i uka, og trener styrke på matte hjemme. Det finnes to fine treningsbøker for gravide jeg har lest, ene er av Jill Jahrman "Trening for kule mager " og den andre av Kari Jaquesson "Hurra, jeg er gravid : trim og kosthold for nybakte mødre " - gir kjempefine råd og veiledning for oss gravide og trenende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...