Gå til innhold

Hvilken type smokk velger dere ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det det samme hva man velger ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på. Ble stående med lateks og silikon og lurte på forskjellen... Så vi valgte bare e fineste vi, og det var de i silikon, for har jo ikke peiling hehe. Skal de kokes før bruk?

Skrevet

Jeg kjøpte avent sine da jeg ville ha et kjent merke. Kjøpte silikon da jeg har hørt best om disse. Alle smokker, flasker o.l ska kokes før bruk.

( lite tips. Kjøp smokker i str 0-3 mnd til baby. 0-6mnd smokker er ganke store og babyene kan få disse helt i halsen )

Skrevet

her tar vi silikon, pga de holder seg bedre, blir ikke harde slik som lateksen og virker alt i alt mer renslig... når lateksen morkner er det veldig lett for at det kommer sprekker i de... gutten vår brukte begge deler, og silikonen var da best syns jeg...

ja kokes før bruk;)

Skrevet

vi bruker mam sine forresten:) minste str med en gang seff, kjøpe på apoteket...

Skrevet

Jeg selger smokker på jobben og vi selger helt klart mest av silicon smokkene. Tror jeg kommer tilå velge det selv også fordi de vistnok holder seg bedre.

Skrevet

har kjøpt mam sine...men venter med å begynne med dem så lenge jeg kan da...

Skrevet

Kommer til å prøve silikon,for dem skal være tryggest for barnet,grunnet latex er allergi fremkallende,men min forrige nektet silikon og jeg måtte kjøpe slike "Gammeldagse" som var da jeg selv var barn. Den ville han ha og vi fikk en mye bedre hverdag alle sammen....Så jeg kommer til å prøve meg frem denne gangen også,men håper denna vil ta silikonsmokk.

Skrevet

førstemann her var veldig kresen på smokker i starten..nektet silikon, tok kun nuk m/lateks.etterhvert gikk vi over til mam...

har nå kjøpt inn litt forskjellige både lateks og silikon, så får vi se hva som duger;-)...om han i det hele tatt tar smokk!

Skrevet

Vår tulle bruker smokkene fra Nuk i silikon 0-6 mnd!

De er ikke for store.Hun vil kun ha de også!

Skrevet

Vi har brukt Nuk sine smokker.. kjempe fine.

Eneste babyen ville ha i førsten. Er veldig fornøyd med disse så kommer til å bruke det til neste man nå også :)

Skrevet

Har lest om at ein skal vente med smokk til amminga er godt etablert, pga sugeteknikken. Men kor lang tid er det snakk om ca?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...