Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Hvordan reagerer dere når deres kjære ser på andre damer når dere er ute sammen ? Jeg kjeftet på han fordi han ser og kommenterer ofte de flotte damene men aldri de som ikke er så flotte. De har ikke ekte pupper, er de ekte pupper? Hvem spør sin kjære om sånne ting.... er liksom 6 år siden min mann iallfall var singel. Er vel da på tide å slutte med dette. Så det var et innlegg om dette i går men fikk ikke tid til å svare.
Dronningen! Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Det ville ikke falt meg inn å skulle kjefte på mannen min for at han ser på andre damer, litt eyecandy er viktig for de fleste! Jeg eier da ikke mannen min...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Dronningen, ja må si du høres seriøs ut... så om din mann ser på andre damer åpenlyst og sier steike for ei fin bakdel, eller fine tits så er det helt ok ? Jeg hadde likt det dårlig iallfall. Så er enig med HI det går bare ikke.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 De aller fleste ser vel innimellom folk som de syns er flotte. Men å gå å kommentere pupper, og med sin kjære på siden, hørtes skikkelig fjortis ut! Mannen min ser helt sikkert også flotte damer, og viss det er noen vi har pratet med, så kan han godt si at det var en flott eller søt dame. Og som regel er jeg jo helt enig. Men han holder seg for god til å begynne å kommentere pupper, rumper ol. Som sagt så hadde jeg syns det var utrolig fjortis. Tror jeg hadde fått aldeles vemninger viss han hadde holdt på slik. Får litt manssjåvinist assosiasjoner....
The Bad Gal Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Jeg tenker at "og gud jeg er glad jeg ikke ser ut som henne!" ;-) Er ikke så mye hotte babes på Smartclub og Bauhaus, og det er vel det nærmeste vi kommer "å gå ut", så er ikke mange flotte frøknene å kikke på for han, stakkar, han må klare seg med å se på meg, men jeg er en fest for øyet, så heldige han;-p
Dronningen! Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Ja jeg er faktisk helt seriøs.. I enkelte tilfeller er det jeg som gjør mannen oppmerksom på en søt jente, men dette går jo andre veien også. Nå er kanskje ikke vi så enkle at det som er fint på et menneske er rompa eller brystene... et menneske er som mye mer enn det!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Vi er såpass sikre på oss selv, og hverandre, at det er greit å kommentere/se på andre damer. Og jeg ser på og kommenterer andre menn! Synes absolutt ikke det er fjortiss, det viser bare at vi er sikre på hverandre. Og ALLE ser på andre, de som ikke tror det lever i en liten boble for seg selv...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Ha,ha, jeg driter i det jeg. Alle ser, og de som sier noe annet lyver. Det viktigste for meg, er at jeg får vite at jeg er spesiell, og nydelig selv om jeg kan føle meg som en gravid valross:) - Jeg har god selvtillit og vet hva jeg er god for, og føler selv at vet hvilke knapper jeg skal trykke på i forhold til mannens interesse osv:) Jeg synes det er positivt å se vakre jenter rundt meg, så har ingenting i mot det:) - forresten sier jeg selv når jeg ser vakre menn, om at han f.eks hadde pene øye osv....- dette kan øke tempen i følelsene mellom oss oxo vet du:) - Ikke ta deg nær av det hvertfall:) Peace and love;)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #9 Skrevet 13. august 2009 Er enig med anonym over.. men min mann holder også på som HI sin. Men han er ikke fjortiss og oppfører seg heller ikke som en fjortiss. Men har fått det for meg at det er normalt for vennene hans holder også på sånn. De er godt voksne, gift, barn og alt... Kanskje det bare er sånn. Men jeg liker ikke å høre om det for det, spesielt ikke når jeg går rundt selv med gamle og punkterte mamma pupper.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #10 Skrevet 13. august 2009 Å det er så harry med jenter som skal kommentere at andre jenter er sexy foran gutter for å demonstrere sin trygghet! I jentelag, greit. Min mann kikker. Helt i orden. Men hadde han begynt å smatte åpenlyst på babeeffekter hadde jeg sett på det som karakterbrist ja.
Ireyna Skrevet 13. august 2009 #11 Skrevet 13. august 2009 min samboer liker å både titte, snu seg etter, kommentere og prate om pene damer. syns ikke det gjør noenting jeg, man må da få lov å se dessuten vet jeg at han ikke ville valgt bort meg, og da er det helt greit jeg er ikke så høyt oppe på hesten min at jeg ikke kan erkjenne at det finnes andre vakre og penere damer enn meg der ute
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #12 Skrevet 13. august 2009 Er det noen over som har nevnt det da?......
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #13 Skrevet 13. august 2009 Så ble han i førsten veldig flau, som dette var synd og skam å gjøre, men nå kan jeg nesten plukke ut hvilke jener han kommer til å se på, for så å gjøre han oppmerksom på de. Også ler hn og sier at jeg har rett. Jeg tror det nesten er som en liten "lek" for vår del. Vi har en nabo som han vet jeg synes er kjekk, så hvis han ser han gå forbi, så roper han inn til meg at hvis jeg løper til vinduet, så rekker jeg kanskje å få et glimt av rompa hans. Det er tull og tøys, bare tull og tøys. Vi har gjort det til en slik spøk mellom oss, fordi vi begge vet at det alltid kommer til å finnes andre som øyet blir tiltrukket av. Det er jo ikke dermed sagt at det er noe mer enn akkurat det.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #14 Skrevet 13. august 2009 'Det er meg han vil ha' er temmelig naivt. Menn er ikke som oss damer at èn er perfekt. De vil fra naturens side ligge med alle pene jenter. Så selv om han er glad i deg og vil ha deg vil de også ha de andre. Ja takk begge deler! Hadde det vært sosialt akseptert i vår kultur og de pene damene villig hadde de ligget med de på flekken. Selv om de er glad i dag. Men er spredere
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #15 Skrevet 13. august 2009 Om en dames pupper er ekte eller ikke driter jeg i, så hadde han spurt det, hadde jeg ikke brydd meg om å svare. Det jeg reagerer mest på er hvis han finner på å kommentere noen som han synes ser rar ut. Da er jeg ikke særlig blid, nei!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #16 Skrevet 13. august 2009 Enig med Dronningen! Sånn har vi det også. Jeg kan finne på å si, "oi se på henne da, hun var pen hun" Han ser ikke om andre gutter er pene, så det går ikke andre veien Men det gjør meg ingenting at han titter, og evt. kommenterer også, for det gjør jo jeg og. Seriøst, ser ikke dere på andre menn?
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 13. august 2009 #17 Skrevet 13. august 2009 Som jeg skrev i den andre tråden,så ler jeg bare av han:)Alle må få se,jeg ser også på flotte gutter;)
Patetica fåkksi Skrevet 13. august 2009 #19 Skrevet 13. august 2009 Sexnekt i en måned, definitivt. Her skarre straffes.
KaMa Skrevet 13. august 2009 #20 Skrevet 13. august 2009 Nei, da hadde jeg neppe vært sammen med han. Ikke fordi jeg har problemer med titting i seg sjøl, men å driver å si det til kjæresten høres umodent og respektløst ut. ..og jeg ville neppe blitt sammen med en sånn fyr i utgangspunktet.
Gjest Skrevet 13. august 2009 #21 Skrevet 13. august 2009 Nei jeg bryr meg ikke så veldig om han kikker på andre damer, bare så lenge han ikke gjør noe mere ut av det^^ Vi er da mennesker selv om vi er i forhold, og vi slutter jo ikke å syns andre er pene eller tiltrekkende for det. Det hender at vi småkommenterer andre mennesker som vi syns er tiltrekkende, men begge holder seg innenfor en grense. Her funker det litt sånn at du behandler den andre som du ønsker å bli behandlet selv, så han brøler ikke ut å hu der var deilig hu kunne jeg gjerne ha feid over! For da veit han at jeg kan finne på å si akkurat det samme om en annen og det takler han bare ikke^^
Patetica fåkksi Skrevet 13. august 2009 #22 Skrevet 13. august 2009 Hva er ^^ ? Det du ser om du ligger på stranda og ser ned mot føttene?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #23 Skrevet 13. august 2009 Om mannen min ser på andre damer når vi er ute i lag så ser jeg sammen med han. Han kommenterer aldri andres utseende høyt, med mindre det er for å gi personen et kompliment og da snakker man jo med personen og ikke bare glor på avstand. Jeg synes det din mann gjør virker ganske utidelig... Akkurat som han ikke har lært hva som passer seg og ikke i en sosial setting. Kanskje du kan begynne å snakke om andre menns muskler og bul på buksa og høre med mannen din om det kan bli så stor bul naturlig eller om personen det er snakk om må ha puttet noe i bokseren for syns skyld. Legg gjerne på litt "sikling" for å smøre tykt på. Så lar du mannen din få tygge litt på det før du avslører opplegget ditt.
Gjest Skrevet 13. august 2009 #24 Skrevet 13. august 2009 hva ^^ betyr? nei det er vel litt som du oppfatter det, jeg oppfatter det som to luresmileøyne;P Bruker det vel mest som et slags smiletegn på ting som er litt artig eller jeg ikke er så nøye på^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå