Salat Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Jeg har hørt masse bra om id og har bestemt meg for å prøve. Vil kjøpe på nettet for jeg vasser ikke akkurat i penger om dagen.... Men hvordan skal jeg finne ut av fargen? Tidligere har jeg brukt Mary Kay sin foundation med farge Ivory 204. Noen som tilfeldigvis har brukt den og kan oversette til id farge? Hihi. Ellers har jeg vanlig lys hud med bittelitt fregner.
Synnøve_Solbakken Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Vil anbefale deg å gå på et parfymeri å prøve ut hvilken som passer deg best, ellers kan det fort bli feil farge. Så kan du gå hjem å handle på nettet etterpå
tante grusom master of law Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Det smarteste er å dra til en forhandler og prøve ut hvilken farge som passer deg der. Det er bare å si at du skal ønske deg til bursdag eller noe, hehe For lys hud passer fairly light eller light best. Fairly light er den lyseste av disse to. Det finnes fair også, men den er suuuper lys. Jeg har skikkelig lys russisk/svensk hud og bruker light om sommeren og fairly light resten av året.
Salat Skrevet 13. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2009 Da sjekker jeg farge i et parfymeri, takk! Hvor kjøper dere? Lookfantastic.com?
tante grusom master of law Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Strawberrynet er billigst på id. Men det er ikke alltid de har fargene. Gratis frakt. Ellers har feelunique.com, hvor det også er gratis frakt, dog litt dyrere enn strawberry. Lookfantastic har priser som feelunique men der er det fraktgebyr:)
tante grusom master of law Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 strawberrynet.com altså...
Salat Skrevet 13. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2009 Siste spørsmål, hvilken børste brukes til pudder/foundation? Ser det finnes masse forekjellige og skjønner ikke helt forskjellen på de.
tante grusom master of law Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Med kabuki-børste får du et meget dekkende resultat. Med flawless application børsten blir resultatet dekkende men litt lettere enn kabuki. Jeg bruker flawless:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå