Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Litt mat lei her for tiden, trenger inspirasjon :-) Kom med dagens middag
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Har en supergod oppskrift til deg Du trenger: -kylling -bacon -sjampinjong -paprika -fløte -tomatpure -karri og pasta Jeg bruker slike pastaknuter (husker ikke hva de heter) Stek kylling og bacon i biter, tilsett sopp og paprika. Tilsett så fløten, en spiseskje tomatpure og en spiseskje karri KJEMPEGODT!!!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Vi skal ha blomkålsuppe og grove rundstykker.
petite fleur Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Vi skulle egentlig ha grove pannekaker, men jeg har ikke alt jeg trenger - og ikke lyst til å gå på butikken, he he - så da blir det tomatsuppe med pølser og pasta. Kanskje litt kjedelig, men også veldig godt! Andre forslag: Fiskeburger Kjøttpølse i brunsaus og med surkål til Fiskekaker med ertestuing Koteletter Gryterett (Italiensk gryte med hvitløksbrød ved siden av, nam) Kjøttkaker
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 her blir det taco.det er det jeg har i kjøleskapet og det striregner ute,så jeg skal ikke ut å gå. egentlig er det fredagsmat annenhver uke her men men:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå