therese_23 Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 har influensa, er 30 uker på vei å har en forferdelig kløe i halsen! repsils hjelper ikke..kaster jo nesten opp når det står på :S
2pluss1engel Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 kjøp peppermyntedråper på helsekosten/apoteket til invortes bruk og blan 2-4 dråper i litt vann som du drikker i en slurk. bare prøv å ikke få det på overleppa- kan svi litt..... jeg vet heller ikke om det er anbefalt for gravide forresten, så best du sjekker det først. syns det pleier hjelpe. hvis ikke er is godt for kløe i halsen. grei unskyldning å ha for å kose seg også. god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå