Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Carosander!!! Og lillebroren for Caspian... Det høres jo ut som tullenavn
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Jeg kjenner en Chrisander. For meg blir det en helt feil og hjemmesnekra form av Christoffer og Sander.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 I mine øyne er dette forferdelige navn. Men det er jo foreldrenes valg, og hvis de liker det så er det jo det eneste som teller....
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Carosander høres jo ut som en blanding av Caroline og Sander. Gutt eller jente liksom?!?!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Jeg kjenner også en som heter Chrisander.. Første gang jeg hørte det trodde jeg det var ett dobbelt navn. Jeg har også hørt navnet Lage.. Hehe. Tydelig at mennesker er forkjellige hvertfal..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Ikke min smak på navn nei, har aldri hørt det i virkeligheten ennå, kun her inne på Dib. Men Lage er et navn som bør være kjent for de aller fleste, pga Lage Fossheim i The Monroes.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Uff....styggeste navn jeg har hørt. Det samme gjelder Chrisander. Skjønner ikke hva det er foreldrene tenker på.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Påfuglnavn tenker jeg når jeg hører slikt... Men jeg passer munnen min da, sier aldri noe negativt når bekjente forteller om sine navnevalg uansett hva jeg synes. Men som sagt, noen navn høres så jålete ut at jeg lurer på hva ungen selv kommer til å synes om noen år.... På den annen side så er det jo så mange som velger slike navn nå at de vil jo ikke skille seg ut akkurat..... Smaken er som baken og vi gjør vel alle noen valg som andre ikke liker. Så lenge folk tar godt vare på ungene sine og behandler dem bra så har jeg ikke noe jeg skulle sagt!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #9 Skrevet 13. august 2009 Jeg kjenner en som har en Kassander... Hun er veldig søt, morsom og jordnær, så jeg må innrømme at jeg ble overrasket over navnvalget hennes :-)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #10 Skrevet 13. august 2009 Jeg kjenner ei tilsynelatende oppegående dame som kalte gutten sin for Maxmillian. Unnskyld meg, men jeg synes bare det navnet er helt forferdelig pompøst og grusomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå