Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 ligger man i seng da også bare sluch?? Eller går man i dusjen også tar de vannet der?
Gjest Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Hahahahahhahahaahahahaha... jeg leste overskriften feil. Trodde det stod "nå tar de vannet" .. og tenkte da selvsagt "hva faen gjør du på BIM mens de tar vannet på deg?????" Hahahhaa... blond visst... :-P De tok forresten vannet på meg også, mens jeg lå i fødesenga..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 hehehe, litt vel avhengig av bim om man ligger å chatter mens vannet tas ja
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Jeg lå ikke i fødesengen, jeg lå i en vanlig sykehusseng. De la et sånt engangsteppe under meg og splætt var det vann overvalt. Fikk på et megabind og satte på meg buksa.. Jeg lå på siden i sengen også sa mannen min noe som fikk meg til å le, vannet "sprutet" ut da jeg strammet magemusklene i latterer og det lakk mer og mer. Ble blaut oppover ryggen, hele buksa og alt Holdt på å le oss ihjel vi, mannen min sto bak meg og så den våte rosen på klærne mine ble større og større. Var noe skikkelig griseri..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Hahahahaha, neiii, vannet mitt gikk for lenge siden det. Av seg selv. Så derfor jeg begynte å lure på åssen de gjør det når de tar vannet.. Hehe. Det må jo blitt vått overalt og masse griseri tenker jeg. Haha hørtes bra ut med litt latter før vondene under en fødsel
Gjest Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Oh yes, var no forbanna søl... og virket som om de hadde tenkt å la meg ligge på de våte laknene etterpå også, for ingen gjorde tegn til å bytte på senga, før jeg, temmelig forbanna og overgitt, ga KLAR beskjed om at jeg overhodet IKKE hadde interesse av å ligge i ei klissvåt seng, på toppen av alt annet dritt... hehehe.. De skifta på senga da ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå