Gå til innhold

Jeg hater å være blakk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, ikke en vant situasjon og nå er det ganske mye som trengs. (alle regninger er betalt så det er ikke krise sånn sett) Men jeg er ikke vant med å være blakk, så dette er skikkelig irriterende. Men mellom manglende jobb- NAV som enda ikke er ferdig med søknaden min (har tatt 4 mnd) og uten feriepenger ble dette en tøff sensommer gitt. Nå går jeg liksom bare å venter på at ting skal komme på plass. ÆSSSJJJJ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold ut! Det kommer bedre tider.

Skrevet

Ja, jeg har hatt det slik til nå i sommer. Endlig har det rettet seg:) Men det er bare noen dager siden.

Jeg går i en slags dvale når slike perioder kommer. Tar en dag av gangen, og kjøper KUN det aller mest nødvendige der og da... ikke mye annet jeg kan kjøpe. Utsetter absolutt alt vi ikke trenger for å overleve frem til det retter seg.

Skrevet

Om du er arbeidsledig går du vel ikke bare å venter? Aktiv jobbsøking er fulltidsjobb.

Skrevet

Det gjør jeg og. Derfor har jeg aldri i mitt liv vært blakk! Har jobbet hardt både med jobbing og utdannelse, pluss funnet meg en bra mann som er ryddig på samme måte. Vi har god økonomi i dag.

Stå på og få deg jobb du!

Skrevet

Nei er ikke arbeidsledig, er gått ut i svangerskapspemisjon for to uker siden og enda aner jeg ikke hva jeg har i fødselspenger fra NAV for de er enda ikke ferdig med søknaden min. Jobbet i skoleverket men de tar jo sommerferie og å få seg sommerjobb som høygravid er ikke det letteste.

Men det ordner seg alltid. Bare kjipt akkurat nå som jeg behøver både det ene og andre.

HI

Skrevet

Eller jo arbeidsledig er jeg jo, nyutdannet og fikk ikke fast jobb pga mage så jeg må være med på neste runde i søkeperioden. Tar påbygging nå mens jeg går hjemme så har jeg litt ekstra å skilte med.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...