Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Og koster det noe når man er gravid? Eller er det gratis slik som svangerskapskontroller er?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Tror det er gratis når du har en rekvisisjon fra lege. Ellers er egenandelen Kr. 125-200,- (selv om de egentlig ikke har lov til å ta mer en 125,- for en vanlig kosultasjon.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Det er helt feil, anonym 10:36. Behandlingen er aldri gratis. Har du rekvisisjon på fysioterapi fra legen, betaler du egenandel for timen (inntil du har oppfyllt frikortgrensen), mens fysioterapeuten får resten som refusjon fra folketrygden. Dette er forutsatt at du går til en fysio med tilskuddsrett. Har du ikke rekvisisjon, betaler du det fysioterapeuten forlanger, enten det er 200 eller 600 kr. Husk at prisen varierer etter behandlingstiden, eks 15 min, 20 min, 30 min 45 min osv. Man betaler også vanligvis litt mer for den første gangen, fordi det da tar lengre tid i og med at man skal ha en samtale om sykehistorie og grundig undersøkelse, FØR man begynner på selve behandlingen.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Jeg mente at jeg tror det er gratis når du er gravid.
Gjest -<<- Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Det er ikke gratis bare fordi du er gravid. Dersom du får diagnosen bekkenløsning med gangvansker er det gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå