Tre tette! *07+10+11* Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Jeg griner så og si hver dag! Noen ganger 3-4 ganger om dagen. Enten fordi jeg er lei meg og sliten eller har sett noe trist på tv. Og noen ganger bare fordi jeg er glad. Hehe.. Også blir jeg sint hele tiden. Når jeg ser tilbake på det i ettertid, skjønner jeg jo at jeg er helt urimlig! Glad jeg har en tolmodig samboer:) Flere som er sånn? Noen som vet om det kommer til å gå over?
krysserfingrene:) Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Gråter ikke hver dag, men merker at følelsene er i ubalanse. Føler at jeg plutselig eksloderer for så å angre skikkelig. Har litt dårlig samvittighet mange ganger, har som deg en tålmodig samboer:) Vi passer på å prate mye sammen om det også, tror det hjelper;)
luva* Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Jeg er også ekstremt emosjonell. Blir ikke sint, vare trist og lei meg. Frustrert fordi jeg er sliten, og ikke orker så mye når jeg kommer hjem fra jobb. Samboeren er fantastisk (Vi holder på å flytte), han monterer, fikser og ordner. Og jeg gjør ingenting Jeg blir så redd for at han skal innse hvor ubrukelig jeg er, og finne ut at han har bedre ting å gjøre enn å ta seg av en meget lite nyttig kjærest. Han mener jeg gjør mer enn nok som er dårlig hele dagen, og at det han gjør er det minste han kan bidra med. Men på toppen av alt må han trøste meg når jeg er fortvilet fordi jeg er ubrukerlig. Stakkars stakkar verdens beste kjærest
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Skriver under jeg:-) Det er en hormonell berg- og -dal-bane, hehe. Føles ut som om følelsene ligger utenpå huden, grrr... Er bare i uke 5, men slik var det i min forrige graviditet også. For meg var det værst i starten da, men kan vel variere fra person til person. Jeg har verdens beste og mest tålmodige samboer, og selv om han vet hvorfor jeg plutselig farer opp, har jeg lært meg å si unnskyld også. Vi kan vel bli litt irrasjonelle til tider, så et råd jeg har er å snakke med partneren om disse følelsene. Det hjelper! Tenk på at du produserer et helt menneske, det hadde vært rart om vi ikke gikk litt i stå til tider. Og til slutt; for min del gikk det over:-) Lykke til!
Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Jeg er ikke så veldig sint, enda;) Men jeg blir fort rørt, griner så og si av alt i hverdagen.. Men ting forandrer seg så fort når man går rundt med disse hormonene utenpå huden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå