zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Jeg har ikke peiling hva jeg skal kjøpe.Storebror er 4 år... liker sånne typiske gutte ting.... Men han har da alt av leker......*sukk*
*1+1=2 små* Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 kjenner til problemet....vil kjøpe noe til storesøster jeg også men har fortsatt litt tid igjen:P Her har dukker begynt å bli stas, så vil tro vi skal gjøre det litt stas med å skifte bleie og gi mat til dukken eller noe
LivK har født Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Har han verktøy for små gutter? Det var veldig stas her - hammer, sag og spiker oppi en sånn kasse
*toppris* Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 her kommer gutten vår til å få noe som sier at nå er han blitt stor gutt;) hehe... han blir 3 år ved terminen, skal få en radiostyrt gravemaskin, har den liggende i boden... for det er noe "store gutter" har, hehe... når han ser slikt sier han "når jeg blir stor gutt kan jeg ha sånn", hehe;)
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 13. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2009 Tusen takk for tips Han har jo både verktøy kasse og fjernstyrte biler.. hmmm... Sååå vanskelig altså. Min lille(4 år) han tror han blir 12år når han blir storebror...hehe... Da kan han heller ikke sitte i fanget og kose med mamma for da er han jo stor.... Men det blir nok å fortsette å få masse kos fra han...heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå