madammen med tulla og fødeklar Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 HUff må bare sutre litt... er sikkert mange her som har det som meg. I dag er en skikelig dårlig dag, alt er vondt og tungt osv...Er kvalm og sulten og ingen matlyst og i det hele tatt;) løpt på do i halve natt og helt kake.... Skulle ønske jeg var full i energi og kunne ryddet huset og kost meg med å lage klart til lille nurket!! kan ikke prinsessen min bare komme?? Men har vel ikke lov å klage så mye siden jeg tross alt har mange dager igjen!! Håper bare jeg slipper å gå over tiden.. HVordan er det med dere andre i dag da??
skorpionfruen Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Jeg har veldig lyst å sutre sammen med deg. Fader også. Vi holder på å pusse opp huset og det er SÅ mye som skulle vært gjort. Sitter her midt i rotet og bare venter på at mannen skal komme hjem for det er ikke mye jeg får gjort. Snekret litt i går, ble helt ødelagt på kvelden. Magen er stor, det er tungt å fungere. Babyen har det så trangt at det er vondt når han rører på seg (noe han gjør hele tiden), jeg er sliten og lei jeg også. Går jeg over tiden vet jeg ikke hva jeg gjør... har 17 dager igjen og skal jeg gå alle 17 blir jeg gal Sånn, godt å få det ut sammen med deg
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 13. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2009 huff føler med deg!!! Vi får hente den siste indre styrke og holde ut og håper at det snart kommer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå