Gå til innhold

Indisk babyvugge :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som har den indiske babyvuggen? Jeg har kjøpt den og montert den, men så ble jeg usikker på hvor jeg skal henge den... Har dere den over egen seng? Evt hvor høyt da? Er redd jeg skal dulte borti den når jeg sover om den henger for lavt, og om jeg henger den høyere, blir det ikke vanskelig å løfte ongen ut da? hehe...får vel ikke svar på dette før man har prøvd da, men tar gjerne imot tips om noen har :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde den sist, da hadde vi den over vår seng, på babyens soverom og i stua. Over vår seng var den vel en halv til en meter over, men vi var aldri borti den da. Du må nesten prøve og se selv, vi måtte justere masse før vi ble fornøyde ;-)

Skrevet

Tusen takk for svar!!! Kan jeg bare spørre hvor over senga dere hengte den? Altså, ved hodet, fotenden eller ca midt på? Og hvor lenge brukte babyen den? 8-9 mnd? :o)

Skrevet

Ved fotenden. Vi brukte den ikke så lenge, kanskje 3 mnd men det var fordi hun plutselig sov natta igjennom og da la vi henne i egen seng på eget rom. Hun sov i den i stua på dagen i flere mnd da. Har planer om å bruke den til lillesøster i magen også, men denne gangen med madrass, synes den ble litt...dump liksom.

Skrevet

Ok, er spent på hvordan den funker hos oss. Har kjøpt madrass i allerede da, så da får jeg bruk for den:o) Tenkte å bruke den til hengestol til storesøster når lillebror er ferdig med den. Kjekt å kunne bruke den mer enn bare de første mnd når den er såpass dyr. Igjen, takk for svar :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...