Oslojenta79 Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Føler at det er så trangt allerede..smører som en gal,selv om jeg har lest at det ikke har noe å si..
*1+1=2 små* Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 tror ikke det har noe å si på om du får strekkmerker, det er genetisk:) Jeg har veldig lett for å få strekkmerker, så uansett hva jeg gjør så vil jeg ikke kunne unngå det.... Smøre kan du jo gjøre, men det vil trolig ikke hjelpe
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Navlen min hadde også forsvunnet på det tidspunktet, men til nå ingen strekkmerker. Ingen i forrige svangerskap heller. Jeg er nå 37+4..
EnJente_m_2Jenter Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Navlen min forsvant før dette både sist gang og denne gang Og ingen strekkmerker foreløpig, ikke sist heller så DET tror jeg ikke du skal være redd for.
KR0705 Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Jeg kom aldri så lang som dere i svangerskapet, men jeg var stram over navelen. Gjørde ordentlig vondt, føltes som at huden skulle revne. Jeg fikk et tips om a-krem (i en liten krukke som du kjøper på apoteket). Smørte den et pr ganger om dagen i noen dager og huden var myk og smidig. Ikke vondt lenger. Jeg kom bare til uke 29, men ingen strekkmerker. Fikk noen på puppene når melka kom, men de syntes ikke veldig godt lenger.
skorpionfruen Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Neida navlen min spratt ut kjempetidlig den. Er i uke 37 eller 38 i morgen og den har vokst MYE siden den spratt ut. Har ikke fått noen strekkmerker.
elmaaani Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Her er det motsatt... navlen er der fortsatt, men har begynt å få strekkmerker.. så det er nok ingenting som kan gjøres fra eller til... (Uke 32)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå