dolsi Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Hei! Må spørre dere om råd... Mannen min fikk slag for noen år siden. Det gikk heldigvis bra! Han mistet balansen på høyre side men det har han trent opp igjen. Man kan ikke se at han har vært/er syk , men dette merkes kraftig hjemme. Han har vært utbrendt i mange år. Nå har denne kombinasjonen resultert i Depresjon. Dette har han mer eller mindre hatt i mange år ,men har vært delvis sykemeldt i noen mnd nå. Vet at han ikke forteller legen hvor jævlig han har det. Han forteller bare en brøkdel. Humøret går i daler, men aldri helt på topp. Når han er nederst ser han ikke noe positivt her i livet.... Nå spør jeg! : Kan jeg oppsøke legen hans på egenhånd? Ser ikke noen annen løsning lenger! Har surt om å få være med han, men det vil han ikke. Forstår jo det...Han er jo voksen!
dolsi Skrevet 13. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. august 2009 Ups! Dette skulle vært på skravlesiden. Men kanskje det er noen hær som har noen gode råd?
Gjest -<<- Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Ja, det kan du absolutt. Faren er selvsagt at din mann vil se på det som et grovt tillitsbrudd, siden han ikke ønsker deg med til legen. Men akkurat det kan sikkert du vurdere bedre enn noen her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå