miriams Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Hei Noen som vet hvor man kan få kjøpt slike? Festes med sugekopp. Så en hos en venninnne, så ut som en sebra. Lillegullet ble så utrolig fascinert...Skulle gjerne ha fått tak i noen ...
Gjest Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 De selger det her i stavanger på en butikk som heter SÅPE,vet ikke om de butikkene er andre plasser,men man kan iallefall få de i mangen forskjellige farger
urigeller Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Hvis du har sett det hos en venninne, kan du vel spørre henne eller? Her jeg bor selges sånne tannbørsteholdere på Rema 1000. De har hunder, katter, zebraer og elefanter.
camilla^ Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Her i byen har de slikt på "Dag's marked" og ""pytt&panne" også har de det på menybutikken på hytta, der har de ting og tang butikk i samme.
miriams Skrevet 13. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2009 Hei. Tusen takk for hjelpen alle sammen!!!. Da vet jeg hvor jeg kan lete. Venninnen min hadde fått den av sin svigermor, og hun husket ikke hvor hun hadde kjøpt den... Spurte selvfølgelig henne først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå