Gå til innhold

Er dårlig og lurer på om flere har det samme...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk absolutt ikke sove i natt. Forsøkte legge meg, men måtte gå ut i stuen til slutt.

Skikkelig urolig i kroppen, litt småvondt i magen, babyen sparket endel, veldig nedpress (hodet var nesten festet på tirsdag), uggen og kvalm og føltes nesten som jeg hadde feber.

Jeg gikk på do, men fikk ikke kastet opp eller noe som helst så jeg gikk til slutt og la meg for å prøve å sove igjen.

Lå leeenge urolig - til stor frustrasjon for han som lå ved siden av meg, men jeg ville ikke ligge i stua for lå ikke komfortabelt i sofaen.

Sovnet til slutt - etter noen timer med vriing og vrenging.

Da jeg våknet for en halvtime siden kastet jeg opp så fort jeg reiste meg opp av sengen.

Er dette normalt når fødselen nærmer seg ? - eller har jeg influensa eller noe sånt kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver.. Men har ikke kastet opp enda..Det begynte lørdags kveld her, og har bare gått og hanglet i formen siden da.. Den går veldig opp og ned.. Kjempe slitsomt... Har 20 dager igjen til termin i dag, så lurer selv på det samme. Var absolutt ikke sånn med førstemann..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...