Gjest Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 hvor i magen kjente dere det? I går satt jeg litt framoverbøyd og da kjente jeg et "dunk" ved navelen, kanskje litt nedenfor. Var ikke det litt langt opp? Jeg håper bare at det er den lille som gir tegn fra seg. Ellers har jeg kjent til bobling, brusing litt lengre nedi magen. Jeg er 18 uker på vei.
ett til! Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 man sier at morkaka ikke rekker opp til navlen enda, (i uke 18) så da må det være først og fremst under navlen man skal kjenne rørelse. men det kommer jo og sikkert an på hvordan knøttet ligger, om den sparker oppover eller nedover...
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Jeg kjente liv i uke 19 sist, men før det kjente jeg boblig og brusing som du sier. Husker ikke helt hvor jeg kjente det men var vel ved navleregionen. Så er ganske ganske sikker på at det var baby`n som hilste på Det er ett sånt type dunk som man ikke har kjent før ikke sant? Tar ikke lange tiden før du er helt sikker på at det er babyen, og DET er en nydelig følelse!!!
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Det kan veldig godt ha vært baby´n. Klarer du å kjenne hvor høyt llivmoren er? Min livmor når til navlen nå, men det er veldig tidlig (jeg er 15+0), så manskje din også er så høyt? Jeg kjenner bevegelser litt lenge ned på magen, midt på "kulen" liksom :-)
Lillelill Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Jeg har begynt å kjenne bevegelser først nå denne uka. Kjempestas! Har kjent bobling tidligere som jeg ikke helt har koblet, tenkt at det har vært luft i magen Men ser jo nå at det kan ha vært spark... Men nå er det kraftigere og jeg er ikke lenger i tvil om at det er babyen som sparker. Nå kjenner tilogmed pappan det Jeg kjenner det ganske langt ned, sånn omtrent akkurat ved trusekanten Men det er jo som sagt litt ift hvordan babyen ligger. Jeg kjenner det veldig godt når jeg har lagt meg ned ihvertfall.
Lillelill Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Jeg er i uke 21 forresten.. Førstegangs..
idaskalblimorfor1gang Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Jeg kjenner det ofte rundt navelen så kan nok stemme:) er 19 uker. har kjent det i ca 2 uker nå.. 1 gangsgravid.
Maisie Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Kjenner det ganske langt ned ved trusekanten, er 17+3 i dag, har kjent siden jeg var 14+5, er andregangs.
Vi gleder oss!! Skrevet 14. august 2009 #9 Skrevet 14. august 2009 har begynnt å kjenne liv nå de siste to dagene er førstegangs, så har ikke helt klart å koble de "rare" følelsene i magen. Det bruser og bobbler nesten om hverandre. så i går gikk det litt mer opp for meg at det er det lille nurket som hilser på litt svakt enda. er i 19 uke
Gjest Skrevet 15. august 2009 #10 Skrevet 15. august 2009 Jeg tror jeg har kjent et par dunk til, men litt lengre ned. I dag har jeg ikke merket noe og er litt urolig. Jeg var hos jordmoren da jeg var 17 uker på vei. Hun kjente på livmoren og den var der den skulle være. Men jeg husker ikke hvor hun fant den. Det ble ikke til at jeg kjente etter selv, når hun hadde funnet den. Derfor vet jeg ikke om den har flyttet noe mer på seg. Men den burde vel være et hakk lengre opp, så lenge det har gått ei uke til. Gleder meg til å kjenne daglig liv og håper det ikke er lenge til.
rachelmor Skrevet 16. august 2009 #11 Skrevet 16. august 2009 å ja degt er så utrolig å kjenne liv.. kjente for første gang i går. er 15+5 uker i dag er andregangs..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå