Alle oss:) Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Sitter her med rier hvert 10.min og krysser fingre og tær for at det skal ta seg opp:) 7.dagen på overtid nå, så det er i hvertfall på tide:)! Var hos JM i går på kontroll. Var moden, men ingen åpning da. Hun tøyde litt for å hjelpe igang. Ungen lå visst så langt ned den kan komme uten å stikke hodet ut, så hun mente det ville gå relativt fort når det først satte i gang. Ba meg dra hjem og kjøre litt på humpete veier, hoppe på trampolina og bruke mannen for det han er verdt... og så vi gjorde:) Så, her sitter jeg da:) 10 min mellom de tyngste takene, men har av og til noen småtak mellom disse igjen. Hadde vært utrolig deilig om det faktisk var min tur nå!! Jeg er i hvertfall klar:)!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 så spennende;-) håper det tar seg opp, og du får en fin fødsel;-)
Alle oss:) Skrevet 13. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2009 Hm, ser ikke ut til at det har tenkt til å ta seg så mye opp med det første.. nede i 6-7 min nå etter 3 timer, men ikke økt noe i styrke:(.. Skal prøve å legge meg og se om jeg klarer å sovne. Veldig trøtt her jeg sitter.... Hååååper ikke det bare var en lure-natt:(!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå