☠Diamanda Galas☠ Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 jeg sover jo ikke godt i utgangspunktet, og det hjelper ikke når 4-åringen kommer inn med vondt i øret(roer seg etter paracet og saltvann), men legger seg oppå meg og snorker om mulig enda høyere enn faren sin;-( og lillebror i magen har det siste døgnet lagt seg i en mildt sagt ubehagelig posisjon i magen, skjønner ikke at det skal være nødvendig å prøve noe nytt etter måneder i samme gode stilling... og hva skjer når jeg ikke får sove;må selvsagt tisse, er tørst og ikke minst sulten...så da sitter jeg her i sofaen med en brødskive og en kopp te, og satser på et par timers søvn på sofaen før snorkerne våkner! 5 dager igjen...puh;-/
MALENA26 Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 uff samme her. Bare vi er fire + lille man i magen. lurer på hvordan kommer det til og bli når ham kommer til verden. Da kan ikke vi alle sove i en dobbelt seng selv om den er 2x2 meter . Blir likevel trangt. ja nå nærmer vi oss. Jeg har også 5 dager igjen. Hvor skal du føde? Og når har du ks? Her blir det på kk,og den 19 august:))) grugleder meg ønsker deg masse lykke lykke til
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Huffda, høyrest trangt og slitsomt ut... Berre eit lite tips, når du er omgitt av snorkarar, kva med øyreproppar? Eg bruker mine veldig flittig, og særlig no når eg veit at det blir vanskelig etter fødselen. Med nyfødt baby ved sidan av meg, er eg jo avhengig av å kunne vakne og amme og følge litt med på natta. Men foreløpig er proppane gull verdt for å halde bråket på avstand.
Kongeørna Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Haha, vi har stor seng, men på den ene halvdelen ligger jeg, magen, en katt eller to og to store hunder. Mannen min har dyre- og magefri sone, heldiggrisen. Vi bytter soverom før fødsel, og det nye soverommet skal være hunde- og kattefritt!
☆chiquita☆ Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Hihi, vi har det også stadig vekk sånn. OG idag har storebror sluttet med sutt, så det kan nok hende han blir fast i vår seng en stund framover:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå