gilgi Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Er invitert i et bryllup, men er helt tom opp i toppen. Skjønner ikke hva jeg bør skrive. Er det noen flinke her inne som kan hjelpe meg litt, så blir jeg kjempe kjempe glad. Klem
veldig fødeklar Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 På mange av våre sto det: Til lykke med dagen og de beste ønsker for fremtiden" Det er dessverre slik at det er sjeldent brudeparet får tid til å lese hvert enkelt grundig. Husker også at noen hadde skrevet av et lite diktvers om kjærlighet (hvis man ønsker å gjøre litt mer ut av det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå