2smågull Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 har fått larveinvasjon!! har blitt larver i søppeldunken min. og jeg venter på søppeltømming fredag så jeg kan få spylt den. men nå i kveld har de plutselig kravlet seg ut av dunken og opp på terassen min!!! de kravler seg oppover stolper og alt! dette er slike hvite som blir i matsøpla! har prøvd å helle på vann med klor.men det hjelper visst ikke.. noen som vet hva jeg kan bruke??? det regner ute her også da...
Miss Misantrop Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Jeg hadde garantert ringt for hjelp. http://www.skadedyr.no/
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Usj da.. Jeg var på besøk til søstra mi. Skulle kaste søppel for henne. For å spare litt plass tok jeg den ene posen opp for å legge den på motsatt side. Og da ser jeg hundrevis av larver. Jeg hiver på lokket og rømmer inn. Søstra mi lurer på hva jeg driver med, og fortalte henne at det er en hel drøss av larver i søpla. Hun gikk ut for å se selv, og hun fikk en lik panikkangst som jeg fikk. Det kom av fisken som ble kastet (rå) i søppeldunken. Neste dag tok vi dunken ut til grøfta og spylte hele kassa. Lot det sto en liten stund for så å helle ut. Jeg snakket med naboen, og han sa at det er vanlig at de på natta trekker ut fra dunken, men på dagen går de opp i dunken igjen. Det stemte jo, for på natta lå det strødd av larver der, på morgenen var de borte (altså oppi bøtta...) Usj, får flashback av den negative typen altså! Glad det ikke gjelder meg igjen, men du skal vite at jeg ikke unner deg dette!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå