Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Og hvilke bilder har dere i det?? Er så usikker...Liker dem enkle og rene!!! Men samtidig litt glamorøs:)
Nummer tre <3 Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Jeg tenker å kjøpe de fra www.kortbutikken.no uten bilde men med ramme til å sette inn, så kjøper jeg bildene for seg og setter inn selv..
*Rutletutt* Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Vi bestilte fra kortshop.no - kjempeservice og veldig flotte kort. Vi hadde et med flere bilder inni, et på forsiden og et på baksiden. Ville ha endel bilder siden vi giftet oss i utlandet og ingen andre enn nærmeste familie var med oss på dagen.
aloha83 Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Vi bestillte også fra kortshop.no og er superfornøyde! God kommunikasjon på korrekturen og rask levering etterpå! Har fått MASSE skryt av kortene.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Eg ha tenk å lage det selv, tenk å bruke farge tegne ark ifra nille - 40 kr for mange ark i ulike farge.. *klip til kort format og *skrevet TAKK med glitterlim ifra europrisca. - 35 kr * Skreve innhold med sølv eller gull pen * legge ved bilde av oss - ( 0.50 pr bilde i elkjop og postfoto ) * bruke vanlig kovolutt - tegn hjerte på med glitter Eg tru nok at dette vil koste lite og tre nok at de som få det sette pris på arbeide:) Håpe dette gir tips og hjelp til andre
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 bentedigiscrap.blogspot.com hun lager fine kort som du kan kopiere ut selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå