Gå til innhold

MItt lille tips til dere kommende mamma`er :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gå til innkjøp av amme-singlet!!!!!

Når man har melkesprengte, ømme pupper (som i tillegg lekker melk) den første tiden, er det slett ikke behagelig å måtte ligge med amme-bh på om natten. Da er det mye mer behagelig med en singlet som ikke sitter så stramt. Jeg har stort sett bare brukt sånne singlet`er disse 5 ukene etter at lille snupp ble født. Er skikkelig behagelig.

Tenkte bare å dele dette med dere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset! Hvor kjøper du de?

Skrevet

Ja, hvor får man kjøpt sånne? Og pris?

Skrevet

takk for tips :) Slenger meg på, where and how much ? :)

Skrevet

Disse er ikke gode hvis du har store pupper. Da hopper de nemlig utfor kanten. Hehe!

Skrevet

Jeg tenker på de fra HM og Lindex da..

Skrevet

HM sine er veldig fine :) Og holder seg ganske fint i vask.

Skrevet

enig.

syntes at triumph sine ammebher uten spiler funker ok også.

-og oppbrettet janusullsinglet med innlegg varmer og støtter godt for ømme, sprengte pupper.

-og ullvatt med tøybleie og netting rundt.

Skrevet

Hey! Grattis med 5 ukers baby :)

Ikke moro med melkespreng eller ting som presser på puppa! Man kan fort få brystbetennelse ut av det pga tette melkeganger :( been there, done that!

Men takk for tipset :) Syns allikevel en ammeBH funker bra, for da kan man ha engangs-ammeinnlegg som ikke flytter på seg i løpet av natta, for det var et must for meg sist! Og lekker man så er en singlet kaaaaanskje i tynneste laget.. Men for all del. Det er egentlig kjpt å ligge med BH om natta!

Skrevet

jeg brukte lette sportstopper sist med ammeinnlegg og det funka bra. ikke av den typen som strammer veldig.

gleder meg ikke så veldig til å måtte sove med "klær" på igjen.. kjekkest uten:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...