Gå til innhold

hva gjør jeg????? ang navn:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi er 7 mnd. hun er døpt men jeg er ikke så fornøyd med dåpsnavnet som jeg burde..

har ei jente på snart 3 år. blir jo vannskelig for ho om vi bytter.

og hva vil venner og famile si...

hadde dere gjort noe med det eller bare levd med det??

frustrert:(

ikke noen drømmesituasjon!! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er det vel kanskje best å få byttet navn så fort som mulig.... jo tidligere, jo bedre, vil jeg tro...

Er jo ikke noe bra å ha et navn som moren ikke liker....

Skrevet

jeg tenker på det 24 t i døgnet:(

folk kommer vel sikkert til å gi seg over... og storesøster kaller henne jo navnet sitt.... vet ikke hva jeg skal si i mitt forsvar til folk.. de kommer sikkert til å syntes dette er helt bak mål.. om vi bytter:(

Skrevet

Hva med å gi henne ett navn i tillegg til det andre navnet hun har.

Med det nye navnet først.

Så starter dere med å kalle henne begge navnene og går etterhvert over til bare det første.

Skrevet

Som eg har svart dei andre gongane du har spurt om det same, så ville eg bytta dersom du er heilt sikker på du blir meir fornøgd med det nye navnet enn det navnet ho har no.

Men då må du heilt seriøst gjere det NO, no er det snakk om dagar før babyen vil reagere på navnet sitt, og då er det for seint. Meiner eg.

Skrevet

Jeg ville ha byttet. Navnet skal jenta di ha med seg hele livet sitt, og det er viktig at vi foreldre er positive til navnet mener jeg.

Jenta di på tre venner seg nok til det nye navnet fortere enn du tror. Jeg hadde nok også reagert på om noen jeg visste om byttet navn på barnet sitt, men det hadde jo blitt glemt om ei stund det. Bare du er sikker i ditt valg, og far til barnet er enig (om han er inni bildet), så er det jo opp til dere.

Lykke til!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...