Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 http://www.klikk.no/foreldre/foreldrerollen/article489632.ece Står her på forsiden.. Kommentarer? Jeg har ikke barn selv, men tviler ikke på at dette kan stemme i mange tilfeller. Stemmer godt på min mor..
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Stemmer ikke her i huset, jeg har tre og favoriserer og forguder dem alle tre på sin måte, de er alle så forskjellige!!
Gjest -<<- Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Nok en crappy artikkel fra svadanettstedet Klikk.no, og bekrefter vel lite annet enn at de fleste er mer bekymrede og maniske første gang de skal ta seg av et spebarn enn ved senere anledninger.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Enig med pila. Tittelen ga et helt annet inntrykk en selve artikkelen! At noen er mer bekymret første gang er ikke det samme som at de favoriserer den eldste. Tror faktisk det kan være en fordel å ikke være førstemann, jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Jeg har bare ett barn så kan ikke si om det stemmer enda, men det jeg tror er at jeg vil være mer sikker og tryggere med nestemann siden jeg da har erfaring fra før, og at det da kanskje kan virke som om jeg bryr meg mindre om nr2 siden det blir mindre oppstyr. Men barn er forskjellige og man behandler de forskjellig ut i fra hvordan de er, betyr ikke at man liker det ene barnet bedre enn det andre. Min mor har ikke favorisert noen av oss som jeg har merka
Tokatter_USA Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Jeg har ennå ikke sett noe nytt eller interessant in en Klikk-artikkel. Dette har ingenting med favorisering å gjøre, heller erfaring.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Vel min mor favoriserte nummer to for han var gutt. Min svigermor har alltid favorisert nummer to også og det til gangs, noe som alltid min mann har merket godt :-( Jeg er nok mer knyttet til min første på en måte fordi jeg nesten mistet henne under fødsel. Men jeg er veldig bevisst på å ikke gjøre spesiell forkjell på dem. Og merker at det blir mindre favorisering etter som de blir større og minsta sin personlighet kommer fram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå