puttelutten <3M&M<3 Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Kjenner jeg er sååå utålmodig etterhvert. Lei av å være slapp og sliten, lei den store magen, lei av å ikke kunne stille ordentlig opp for sønnen min på 3 - ja i det hele tatt! Går bare å håper på vondter eller våt truse hehe Utålmodige sukk fra
harlekinia Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Hehe jeg har det helt motsatt, har 14dager igjenn og håper på 14dager overtid.... Har heller omtrent ingen plager bortsett fra sliten og litt tung (men har liten mage så skal ikke klage). Har ei på 7 og en på 16mnd så jeg vet at det er mindre arbeid med bebis på innsiden istedet for på utsiden ;D Er bare glad jeg ikke er lei, da det kan bli lenge å vente om man må gå å se etter tegn i en mnd før det skjer noe.. Får håpe du snart kommer i gang så du slipper og vente så lenge! Selv kom jeg på termin med første og 10 dager før med andre..
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Jeg født 17 dager før termin sist, det startet med vannavgang. Så det er absolutt mulig Denne gangen håper jeg baby kan holde seg inne i magen litt til, er ikke så lei som sist. Men skal bli godt å leke med 3 åringen min igjen..
puttelutten <3M&M<3 Skrevet 13. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2009 Jeg er vel i grunnen heller ikke såå lei som sist (da var jeg knust av forventninger hele siste mnd, det var en laaaang måned det - hehe) men er så nysgjerrig av natur at jeg nesten ikke klarer å vente på å få se hvem som bor inni her Godt å høre om andre som fikk før termin, føler vel desverre mesteparten går på overtid å hadde virkelig håpet å slippe det denne gangen. Gikk 3 dager over sist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå