Gå til innhold

TV på rom på sykehuset Levanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at de har TV på rom på ST.Olavs. Høres herlig ut:-)

Har de dette på Levanger også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe... Nei, virkelig ikke!

Rommene der er skikkelig gamle. Det er til og med slik "sprekk" i dolokket som de hadde i gamledager, slik at mennene skal slippe å løfte opp lokket... Meget shabby, men de fleste er fornøyde allikevel...

Er du fra Levanger?

Skrevet

Hei!

Jeg bor på Stjørdal. Har valgt Levanger fremfor St. Olavs..eller..helsevesenet har vel valgt det for meg:-) Får vel holde ut uten TV da..dem har sikert et TV rom. Det er jo mer sosialt også:-)

Skrevet

Hehehe... Jeg ville nok ha valgt St.Olavs dersom jeg bodde på Stjørdal, men Levanger er sikkert greit nok. Har ikke født der selv, da. Fødte førstemann på Ullevål, og der er det jo helt fantastisk.

TV-stue er sosialt, jo, det er det. Den er kjempeliten... Litt i overkant sosialt for meg...

Skrevet

Jeg har født på Levanger og jeg har bare positive ting å si om sykehuset.

Det er ikke tv på rommene nei, men tv stue det er det :)

Vi satt da et par kvelder inne på tv stua og da var det ingen andre der.

Det eneste jeg har å utsette er noen litt vel gammeldagse barnepleiere og jordmødre som jobbet på barsel. Litt sånn bedrevitere... Men heldigvis var det noen herlige mennesker der som rettet opp i det :)

Skrevet

Jeg har også født på levanger og syntes det var kjempe fint:) Skikkelig koselig å være der.

Skrevet

Det var utrolig godt å høre, for jeg ble omtrent deppa sist vi var der. Har ikke født der før da, men i forhold til Ullevål, hvor vi fikk førstemann, var Levanger skikkelig bånn i bøtta når det kommer til standard.

Til syvende og sist er jo ikke det så viktig, så lenge de som jobber der er flotte, men jeg må si at jeg elsket det store rommet vårt på Ullevål, med dobbeltseng, sofagruppe, stort bad og egen TV. Vi fikk liksom være i fred, men allikevel var vi ikke isolert... Deilig!

Skrevet

Jeg fødte på Levanger og har kun gode opplevelser derifra:-) Flinke og trivelige folk på barsel som hjalp meg med alt jeg spurte om. Men det er sikkert noen som ikke er like hyggelige der også, som andre steder:-)

Jeg trengte ikke tv, hadde nettopp fått baby, hadde radio og sov når babyen sov:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...