Gå til innhold

Benket meg til for å se på Skottland-Norge....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... våknet, så mål nummer tre og neste gang jeg våknet var Siv og Jens på skjermen istedet.. ARGH, denne trøttheten!!!! Hihihihi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig! Fnis....

Jeg kan sove hele dagen jeg, men om natta får jeg ikke sove så mye.. Sovner, men står alltid opp igjen pga do-besøk, halbrann eller at jeg nesten sulter ihjel! Er helt kakemann om morningen, men er glad for at jeg kan sove så lenge jeg måtte ønske hver dag... Så morningen blir ganske sen, iblant;) Hehe...

Men, denne trøttheten er ille.. Sist jeg var gravid var jeg slik hele svangerskapet, så bare håper at historien ikke gjentar seg! Ikke rart jeg ikke husker så mye fra forrige gangen, selv om det er mange år siden, jeg sov det jo nærmest bort!;/ hehe....

Skrevet

Hehe, samme her. Blir sånn akutt trøtt og sovner hvor det skulle være. Særlig på bussen og andre steder det er veldig sjarmerende å sovne.. Men nettene ja, det blir mange dobesøk! Hadde fryktelig halsbrann en periode, men fant ut at det var pga for mye lakris. Hihi. Så deilig at du kan sove så lenge du vil da! Jeg har en liten gutt som aldri har likt å sove, så her er det både mye nattevåk og tiiidlige morninger. Kan ikke påstå at jeg alltid er like blid. :P

Hadde det sånn sist svangerskap jeg også! Men tror det var verst i begynnelsen. Sov 17 timer i døgnet, husker jeg! Kan ikke akkurat gjøre det denne gangen, selv om det frister. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...