Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Uff, kjenner jeg er litt nervøs for tiden. Skulle hatt mensen for 3 mnd siden, og den dukker jo ALDRI opp. Har tatt et tonn me gravid tester og alle er negative. Har den siste uka hatt skikkelig vondt nederst i magen. Bestillte time hos legen og fikk ikke før neste uke. Huff å huff kjenner jeg er litt nervøs nå. Noen andre som har hatt det slikt??
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Hei! Er dette første gangen du har uregelmessig mens? Jeg har PCOS. I noen perioder har jeg helt regelmessig mens, mens i andre perioder kan det gå både fire og fem mnd mellom hver gang. Håper de finner ut hva det er hos legen! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Hei. Nei det er ikke første gang jeg har hatt uregelmessig, men jeg har aldri gått lenger enb 1 mnd over. Hva vil det si å ha psos? Er det farlig?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 http://www.babyverden.no/Tema/Temakategorier/Infertilitet/Sykdommer-som-kan-fore-til-infertilitet/PCO-og-PCOS/Hva-er-symptomer-og-kjennetegn-pa-PCOS/ Jeg har PCO. Jeg har uregelmessige mens (9-10mnd av gangen er det lengste jeg har vært uten mens...)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Huff, jeg kjenner meg igjen. Har selv nå gått snart 3 mnd siden siste mens og jeg har tatt utallige graviditetstester som alle er negative. Jeg har _aldri_ hatt uregelmessig mens før, den er som en klokke. Skjønner ikke hva som skjer. :-(
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 Slanker du deg? Trener du veldig hardt? Er du veldig undervektig eller veldig overvektig? Er du i overgangsalderen? Legen kan sikkert ta noen prøver for å finne ut av det. Men det er selvfølgelig vanskelig å vite om du ev. blir gravid når det er så uregelmessig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå