klar for 3? Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Har hatt vondt i livmorområde på kvelden de siste dagene. Etter at jeg begynte igjen i jobb. Tok det opp med jordmor i dag og hun mente det hørtes ut som vonde kynnere og det var visst ikke helt bra. Hun anbefalte egentlig 20 % sykemelding, men jeg syntest det var litt tidlig å be om det bare fordi jeg har hatt vondt to dager på rad. Noen andre som har opplevd dette? Ble dere sykemeldt?
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Tror jeg ville fulgt rådet til jordmor! De har jo erfaring på området!
lilleta Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Heisann! Jeg ville fulgt rådet til jordmor. Du risikerer jo bare å bli sykemeldt i større % litt senere i svangerskapet. Bedre m 20% nå, og kanskje klare å være i jobb resten av svangerskapet. Lykke til:)
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Ligger nå på sofaen med harde hyppige kynnere. De kommer etter en hard arbeidsdag. Tror jeg må roe ned i morgen.
mammas skatter <3 Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 kynnere er ett tegn på at du skal ta d me ro...... hvordan kjennes deres kynnere ut??? e kjenne d på at e blir steinhard i øverste del av magen å ganske ubehagelig. så blir e utrolig sliten. somme ganger har e dem leeenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå