Gå til innhold

Innkjøp av småting, hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sikkert mange av dere andre er også jegi full gang med alle innkjøpene til det lille nurket:-) Siden dette er min førstefødte blir det meste kjøpt nytt, og mye av det vi kjøper koster også en del.. Er det noen som har noen tips til hvor man bør kjøpe alle småtingene, som smokker, tåteflasker etc..? Har jo sett at det finnes på de fleste matvarebutikker, og er det også billigst der? Evt tips til hvilken matvarebutikk? Forøvrig kjøpte jeg 10 pk med vaskekluter og 5 pk smekker på Ikea dag, til en rimelig penge, kjekt:-) Andre forslag på hvor man får kjøpt alle disse småtingene rimelig, mottas med takk!!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi du ha billige dr.brownsflasker så er www.ebay.co.uk tingen disse flaskene er for å minske lufta barne får i seg å i teorien unngå kolikk. kjøpte 8 flasker der for 250 ink porto her i norge koster 1 slik flaske 99-120kr. smokker er også billigere der. men du må gå inn på shops å kjøpe nytt. mange som averterer brukt også der. bryst pumper er også myyye billigere elektrisk aventpumpe til 600 her i norge koster den 1300 så mye å spare der.

Skrevet

jeg for min del ville ha ventet med å kjøpe tåteflasker. Et par er greit og ha liggende men det er ikke nødvendig å kjøpe så mange med mindre du planlegger å ikke amme da! Jeg fikk ikke bruk for mine flasker for gutten min nektet å ta flaske! Gikk fra pupp til tuttekopp når han var 6 mnd.

Ellers er babydyner billig på princess. De koster 110 kr pr. stk. eller noe sånt. Sengetøy er også billigst på Princess, Kid og Sparkjøp.

På sparkjøp har de billige gasskluter og babytepper også.

Skrevet

Har ikke kjøpt så mange småting ennå, men har kjøpt en del vaskekluter på Baby shop blant annet. Har sett at ikke alle matbutikker har smokker for de alle minste, men kan gå på apoteket eller barnebutikker. Har kjøpt vogndyne på Princess til 119 kr. Har fått dyne til seng. Synes også det er greit å ha ett par flasker liggende i tilfelle. Princess har også billige helsetepper, til kun 69 kr tror jeg det var

Skrevet

På Kiwi har de Avent 260ml tåteflasker for 30,-. Det er det billigste jeg har sett, og da har jeg sjekket ganske mange steder :-) Kan ikke garantere at det er billigst, men slår i hvert fall mange steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...