cherry coke Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Jeg kjøper det ofte og spiser det som snack når jeg blir sugen på noe salt. Men kanskje det er godt å bruke i mat også? Noen tips?
mamman til to gutter Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Brød med gresskarkjerner er godt. Har aldri bakt det selv, bare kjøpt det i butikken, men regner med det er bare å putte det oppi sammen med melet uten å gjøre noe spesielt. Men da bør du sikkert ha noen uten salt...
Expat Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Deilig i salat eller i brød, i karri! Men som hun andre sier, da kutter man gjerne salt i brødet ellers.
AneB Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Hvor jkøper du det? det er jo dødsgodt. Jeg har bare funnet det på knekkebrød!
cherry coke Skrevet 12. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2009 Tror det er Bama som lager det. Ser de har samme i usaltede cashews, tørket frukt osv. Kjøper det på Spar=) Nydelig er det!
AneB Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 Da har de det vel på meny Nydelig er ordet, og sikkert hakket sunnere enn potetgull når saltsuget melder seg!
Gjest mphs Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 På coop obs og en del andre butikker med litt større utvalg selges de i 500 g poser uten salt. Innvandrerforetninger selger det også og da enda billigere. Jeg bruker det i brød og i salater. Bruker ofte å riste pinjekjerner, solsikker og gresskarkjerner i varm panne med litt olje(bare litt) og litt salt. Nydelig også som snack.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå