Gå til innhold

Kjæreste som aldri kommer til deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du hatt en kjæreste som du har vært sammen med i over 4 mnd og surra med lenge før. Som aldri kommer til deg, men du er bestandig hos han..Du vet at alt er bra hos deg så det er ikke det d står på...

Bor 15 min unna hverandre og det har falt seg sånn at KUn jeg er hos han, selv om jeg har barn... har sett meg litt lei så har bestemt meg for å gå til "streik" Hvorfor skal jeg komme hele tiden, nå er det slutt... Åssen hadde du sagt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde invitert ham på middag, film, spillekveld, kosekveld eller hva dere nå pleier å gjøre på. Takker han nei er vel saken klar. Inviter ofte!

Skrevet

Hvorfor "streik"? Kan du ikke bare invitere ham på middag og filmkveld? Nevne at det hadde vært hyggelig å tilbringe litt tid hos deg også?

Mulig han foretrekker at dere er hos ham hvis han ikke har møtt barnet ditt ennå f. eks., og gruer seg til det? Men da er det jo fint om dere kan prate om det...

Skrevet

svar med samme mynt :) bare ver degselv lat som ingenting er galt, og bare ikke kom til han..han bagynner å savne deg og kansje kommer til deg ? :P

hehe neida..vet ikke..men en teori min x hadde, og han var jo mann selv så :P

Skrevet

Men hva skjer når du spør om han vil komme til deg da? Sier han bare nei? Det høres jo litt sært ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...