Gjest amandine Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 I dag morges på vei ut av døren, Vakkerungen på 7 og Broremann på snart 6 selvfølgelig ute før meg. (Jeg kommer baksende etter med barnevogn og Knøttet og matpakker, badetøy og håret til alle kanter). Vakkerungen løper en runde rundt huset med Broremann på slep(imponerende så tidlig på morgenen) og kommer leende tilbake : Mamma!! Har du luktet så fantastisk knallgodt det lukter? -Jeg endelig på vei ut og trekker pusten. En nydelig klar blå-himmel-dag i Bergen, og ja, det lukter faktisk høst. Litt vemodig, må jeg innrømme, denne sommeren har forsvunnet uten at jeg har sett den. Men hun har helt rett, vakre Vakkerungen min; det luktet fantastisk knallgodt!
Ronja65 Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Jeg var i skogen og plukket blåbær her om dagen, da kjente jeg også hvor deilig det lukter:-) Får håpe vi får noen fine varme sommerdager før høsten setter inn for fullt:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Høstduften ja:) Fin hun vakkerungen din som legger merke til det! Selv er jeg vel egentlig ikke helt klar for høsten riktig ennå, selv om jeg også har kjent duften av den en stund nå. For sommeren her har ikke vært storveis, og det er akkurat som om vi går og venter på den ennå. Høsttid er tiden for oppussing her i huset og igår startet planlegging av rommet til hun på 16:) Så får vi vel bare venne oss til denne høsten da;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå