Mrs Lemon 76 Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Hei Jeg venter tvillinger i oktober. Tenkte jeg skulle kjøpe ammepute. Kan dere som har erfaring anbefale meg en ammepute for tvillinger. Og hvor jeg kan få tak i den. (har lest noe om sisselsammepute- er denne bra)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Gratulerer:) Jeg vil ikke anbefale Sisselsammepute. Den var så hard og ungene ble liggende så høyt oppe. Skal sies at jeg er ikke mange cm over 1,60 da, men har hørt det samme fra andre tvillingmammaer også. Tror vel også det er en grunn til at det selges mange nesten ikke brukte Sisselsammeputer. Det ble til at jeg tok ut selve puten av trekket og la inn ei dyne. Så hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt feks et dynetrekk og sydd over på midten, rullet ei dyne og lagt inni.
erteposen + 4 Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Om du fortsatt trenger en i oktober kan du ta kontakt:) Mine premature tvillinger kan ikke ammes, og jeg har en ubrukt sissels ammepute med blått trekk:)
chiquitita Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 For meg var Sissels helt topp. Kjøpte den på nettet - www.ammepute.no:-) FInns mange brukte på finn også. Var avnehgiig av den et halvt års tid!
pink1254788 Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 Har sissels ammepute, og (for meg) er den helt ubrukelig sånn som den kommer. Altfor hard og ''høy''. Men har trua på at den blir akkurat passe når jeg er ferdig med modifiseringa mi, driver å tapper den, så den skal bli passe. Men det er bare det å få tida til det da, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå