Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Jeg kjenner ei jente som skal begynne på skolen neste uke. Har kjent henne helt siden hun ble født. Det er så mye rart med henne som får meg til å tenke at hun kanskje feiler noe. Helt fra hun var bitteliten har hun vært ekstremt pløsete i huden, spesielt i ansiktet. Hun har også lett for å få skuldrene ut av ledd. Hun har også et noe spesielt utseende, uten at jeg kan sette fingeren på om det er noe galt. Lillesøsteren er helt nydelig så det er mulig at jeg bare synes det er veldig forskjell. Det som er værst er humørsvingningene hennes. Hun er ekstremt viljesterk, og foreldrene har gitt opp å snakke til henne. Egentlig har de vel aldri prøvd. Hun kan være ekstremt grinete og frekk, og mange ganger direkte ondskapsfull, om man kan si det om et barn. Jeg husker at hun i en alder av tre år drepte en liten orm med en stor stein. Vi forklarte henne at hun måte være snill med dyr. den kan bare ha det så godt sa hun da. Hun eier ikke empati. Foreldrene hennes lukker øynene for at det kan være noe galt med henne. Jeg har jo ikke noe med å si noe heller. Men er det noen av dere som kan ha en formening om hva dette kan være?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 huff dette hørtes ikke bra ut.. værst at foreldrene har gitt opp!! eneste jeg ser du kan gjøre er å ta en prat med bv/hs (trenger ikke si hvem det gjelder) men kun for å få tips. da er det opp til hs/bv om de vil følge det videre.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Jeg har ingen formening om hva eller om det feiler denne jenta noe, men oppførselen hennes og plagene hennes blir ikke bedre av at foreldra har gitt opp og lukker øynene til problemet! Håper dette blir fanga opp på skolen og løser seg, eller at hun får hjelp til å takle sine problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå