Gå til innhold

Har vært på ul i dag, og...


Øyboeren med to små <3

Anbefalte innlegg

det ser ut som om det blir en kraftig plugg ja, som ul 16 juni tilsa... :P Er 36+5 i dag, og gutten ble i dag estimert til å være ca 3500 g, så han blir rundt 4 kg til termin :) ligger på +10,68% over gjennomsnittet, men enda innenfor normalen.

 

Fikk også sjekket modning og åpning, men må nok belage meg på å vente enda en stund på han, for der var det lukket og låst... :P forstod ikke heeelt hva det hun skrev betyr: mm balltil, sp 2-3 cm, cervix lukket. cervix lukket betyr jo selvfølgelig at mormunnen er lukket, og troooor 2-3 cm betyr at livmortappen kanskje er 2-3 cm? noen som vet? :P Han er fremdeles ikke festet, men ligger i hodeleie. men han kan fremdeles snu eg, her om dagen lå han i seteleie en stund.. :P

 

I morgen skal jeg på vanlig kontroll på føden, tror jeg skal snakke litt med de om ikke la meg gå så veeeldig langt over denne gangen pga størrelsen og forskjellig andre småting :) også skal jeg høre om jeg kan få modningsakupunktur :) og det får jeg jo, om bare en av de som setter det er på jobb :)

 

Enda bra at jeg ikke er utålmodig og vil ha babyen ut NÅ...! hehe...! ellers hadde jeg nok blitt ganske frustrert i dag :) men føler bare at jeg godt kan vente enda en stund :) vil jo få nyte litt av permisjonen min og slappe av og kose meg litt alene før han kommer :) mens lillemor er i barnehagen vel og merke... :)og selvfølgelig må det bli noen kose/bake/lekedager med henne også :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg tror jeg husker nicket ditt fra forrige gang jeg var gravid? Hadde ul-termin 12.juli 07. Nå har jeg ul-termin 2 sept. Fikk også jente sist gang og vet ikke hva vi venter nå.

 

Morsomt at vi har så lik timing. :-)

 

Jeg har også super god tid nå føler jeg. Har bare lyst til å kose meg litt før det braker løs med nattevåk etc.

 

Har vært helt upåklagelig form dette svangerskapet. Men nå er det siste gang, det holder med 3 barn, dessuten er jeg MYYYE eldre enn deg og vil gi meg mens leken er god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det, hadde termin 22 juli 07, men fikk 22 juni :) og trmin 6 september nå...! :) ja, er kjempemorsomt, har sett flere fra juliklubben 07 som også skal ha nå i september ;) hadde du samme nick da?

 

Ja, eR nok best å gi seg når man føler det er nok, tror jeg også vil ha tre barn, men får se hvordan det går med to først.. ;) noe alle tydeligvis syns er fryktelig rart, for jeg få jo en av hver nå, så da er det vel stopp.? hehe. :D vi får se..! I dag tar jeg endelig permisjon, utrolig godt, og utrolig rart.! men gud som jeg skal kose meg, og slappe av..! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er kanskje ganske vanlig om dagen å få to så tett.

Jeg hadde nicket Andrerunde, men det passet ikke denne gangen!!

 

Lykke til med fødsel og kos deg masse med litt permisjon før det braker løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det var mer kjent en det du har nå ;) takk takk, og lykke til du også...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg spurte bare om hun kunne gjøre det når jeg først var der, og det var ikke noe problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...