Gå til innhold

Hvilken farge har du på huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal beise i år, men må bare bli 100% sikker på fargevalget før vi går til innkjøp.

Det blir nok en lys farge ala eggehvit, men det er så utrolig mange nyanser av hvitfargen. Vil ikke ha helt hvitt heller, siden det blir ubehagelig for øynene når man sitter i solveggen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antikkhvit med hvite detaljer.

Skrevet

noen fler?

Skrevet

Hvitt med røde skodder og kanter

Skrevet

Vi malte fossehvit.tenkte litt på herregårdshvit men den var litt for grå.

Skrevet

Dun. Er litt mørkere enn hvit, med litt beige-gul skjær. Da kommer de hvitmalte vinduskarmene og vindussprossene bedre frem, synes det er fint.

Skrevet

Frostrøyk tror jeg den heter... og eggehvit rundt vinduene...

Skrevet

Eggehvit i alle bauger og kanter.

Skrevet

Antikk hvitt hus, hvite vinduer/terrassedører, grønne vindskier(heter det det?) og karmer rundt vinduer/dører.

:)

Skrevet

Vi har lys grå vegger og mørkegrått rundt vinduer, dører osv. Passer perfekt til vårt lille, gamle hus.

Flere av naboene har hvitt og jeg er sjeleglad for at jeg ikke har hvitt hus. De må vaske huset to ganger i året for å holde det hvitt. Vi ligger ved skogkanten og det merkes veldig godt når han ene har vasket huset og ikke han andre, for da er det ene huset skikkelig grått.

Vi har hvit hytte, og det irriterer meg. Hytte ved sjøen, og der kommer det en overfladisk sopp på. Slik at man må vaske hytta engang i året med klor.

Og jeg syns ikke det er ekstremt morsomt å vaske huset utvendig, så jeg kunne ikke hatt hvitt hus. Men det lysegrå som vi har er ypperlig. Bare pollen som trengs å bli spylt av på vårparten, og stå med hageslangen er greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...