suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Vi skal beise i år, men må bare bli 100% sikker på fargevalget før vi går til innkjøp. Det blir nok en lys farge ala eggehvit, men det er så utrolig mange nyanser av hvitfargen. Vil ikke ha helt hvitt heller, siden det blir ubehagelig for øynene når man sitter i solveggen.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Antikkhvit med hvite detaljer.
Musemor med tre søte små Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Hvitt med røde skodder og kanter
stolt mamma til 2 Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Vi malte fossehvit.tenkte litt på herregårdshvit men den var litt for grå.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Dun. Er litt mørkere enn hvit, med litt beige-gul skjær. Da kommer de hvitmalte vinduskarmene og vindussprossene bedre frem, synes det er fint.
Augustspire<3 Skrevet 13. august 2009 #9 Skrevet 13. august 2009 Frostrøyk tror jeg den heter... og eggehvit rundt vinduene...
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 14. august 2009 #11 Skrevet 14. august 2009 Antikk hvitt hus, hvite vinduer/terrassedører, grønne vindskier(heter det det?) og karmer rundt vinduer/dører.
camilla^ Skrevet 14. august 2009 #12 Skrevet 14. august 2009 Vi har lys grå vegger og mørkegrått rundt vinduer, dører osv. Passer perfekt til vårt lille, gamle hus. Flere av naboene har hvitt og jeg er sjeleglad for at jeg ikke har hvitt hus. De må vaske huset to ganger i året for å holde det hvitt. Vi ligger ved skogkanten og det merkes veldig godt når han ene har vasket huset og ikke han andre, for da er det ene huset skikkelig grått. Vi har hvit hytte, og det irriterer meg. Hytte ved sjøen, og der kommer det en overfladisk sopp på. Slik at man må vaske hytta engang i året med klor. Og jeg syns ikke det er ekstremt morsomt å vaske huset utvendig, så jeg kunne ikke hatt hvitt hus. Men det lysegrå som vi har er ypperlig. Bare pollen som trengs å bli spylt av på vårparten, og stå med hageslangen er greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå