Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Hva er vanlig betaling for en dagmamma? Skal ha mini på 14 mnd hos en venn 1,5 dag pr uke (hun har en som er like gammel) og lurer da på hvor mye det er vanlig å betale. Hun sier at hun ikke vil ha så mye, men det kjennes best å betale "vanlig" pris, det er tross alt en tjeneste jeg betaler for slik at jeg kan slippe jobbe bare kvelder, og verdt mye for meg. Takknemmelig for svar!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Jeg betaler dagmamman vår 225 kr dagen, det er ikke inkludert mat og bleier. Når jeg var dagmamma tok jeg 250 kr dagen, inkludert mat og bleier. Er nok det som er vanlig. Når jeg passer ungen til venninna mi i perioder tar jeg 200 kr dagen, inkludert mat og bleier.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Venninna mi er dagmamma,hun tar 200,- pr dag. da må foreldra ha med bleier og våtservietter. All mat og frukt er inkl i prisen.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Dagmamman vår tar fastpris på 4000,- pr mnd. Uansett om barnet eller hun er syk,det blir da 200,- pr dag og er inkl alle måltider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå