Tøssa Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 5/8 kom min lille prins til verden i en veldig fart 11 dager før tiden. 0045 var kom vi på sykehuset etter rier hele kvelden med noe vannavgang. Vannet gikk mens jeg lå med riemåleren, så da ble jeg lagt inn. 0230 ble det konstantert 2cm åpning, og fra da gikk det fort, for litt over en time senere begynte det å presse og først da sjekker JM meg igjen og da var det full åpning og jeg ble rushet inn på fødestua, 0414 var gutten ute!! Rakk ikke å tenke på smertestillende engang! Gutten var liten bare 46 cm lang og veide 2450 g, men revna innover antagelig fordi det gikk så fort så ble sydd på i 2 timer etter fødselen, men da fikk jeg lystgass da (meget snasne saker !!) Han er selvfølgelig den skjønneste bebisen i hele verden!!
ღella09ღHarfødtღ Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Oi det gikk fort ja=) Gratulerer så mye med gutten din=)
ifie Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Gratulerer så masse med verdens skjønneste bebi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå