Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Gutten min er nå snart 13 mnd. Elsker å gå mens vi holder han i begge hender og etter gåvogna. Er litt ustø når vi holder han med bare en hånd. Reiser seg ikke opp alene, men kan stå litt alene når han glemmer seg... Noen som kan tenke seg hvor kang tid det er til han går? Noen som har forslag til hvordan vi kan motivere videre? Må de kunne reise seg alene før de går? :-) Spennende i alle fall :-)
Ranveig R Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Det er utruleg mykje vi må lære babyar/barn. Å gå er heldigvis ein av dei tingene dei klarar aller best om dei får finne ut av det sjølv ) Eldste vår var make som din då han var 13 mnd, gjekk sjølv då han var 14 mnd. Reiste seg opp midt på golvet ca 3 veker etter han begynte å gå. Før den tid måtte han krabbe bort til ein vegg eller eit møbel for å reise seg. Lille var/er sein motorisk, var på det stadiet du beskriver ved ca 15 mnd, vi "lurte ho" til å gå 3 skritt ved 17 mnd, og ved 19 mnd gjekk ho sjølv. Reiste seg opp midt på golvet etter ho begynte å gå ho og, men berre ei veke eller så seinare.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 min kar begynte å gå da han var 15 mnd gammel alene. Vi holdt han først i begge hendene, men etter en stund "tvang" vi han til å kun holde med en hand. og det gjorde han mer stabil. Etter det satt jeg og bestefaren oss ned med han mellom oss, å fikk han til å gå fram og tilbake mellom oss. og litt etter litt trakk vi oss lengre bakover to dager med dette så gikk han 15-20 skritt alene
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 eg og har satt meg ned med ungane mine ,i lag med ein annar voksen...så har dei begynt å gå mellom oss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå