Gå til innhold

Expert har rota bort harddisken min... hva nå??

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvem klager jeg til? De i butikken gir jo tydeligvis f...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si du skal snakke med sjef/dagligleder. eller ta kontakt med dem som eier Expert. De må jo erstatte det som dem roter vekk

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vel, han har vi prata med, men det ser jo ut som om han er satt sammen av smuler! "åh, er det en stasjonær pc dere skal hente??" ^"ånei, en laptop ja..." DUST! Det er en jævla harddisk, som vi har betalt for, som inneholder mine ting!! Jeg blir så matt...

Skrevet

Det er forhandler sitt ansvar å levere produkt tilbake til kunden. Når kunden har betalt og evt levert inn for rep. så skal kunden få det erstatet hvis forhandler(butikk) roter det bort. Mass på de, ring hver dag, men uansett så hold deg rolig du kommer ingen vei ved å bli sint!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, selvfølgelig... men saken er den (i korte trekk)

Guttungen kortslutta pc'n, jeg leverte den inn.

Spurte om å få ta back-up av harddisken, men han sa at det var sååå dyrt. Jeg sa at det ikke spilte noen rolle, og skulle ha det likevel.

SÅ ringer forsikringsselskapet og sier at vi kan kjøpe harddisken for 400 kr, istedenfor å ta backup til 1000. Flott sier sambo, og betaler inn 400 kr til forsikringsselskapet...

Så drar vi på ferie og glemmer det litt bort, men etterlyser den når vi kommer hjem. Da var den visst sendt da..

Etter 3 nye uker ringer sambo, da var den sendt, men noe mer enn det visste dem ikke.... Så får vi beskjed om at den er borte fra loggen, før vi plutselig får beskjed (i forrige uke) at den har blitt levert til expert 25.juni.. sambo reiser for å hente den idag, men den har de ikke sett....selvom de har signert på at de har motatt den?!

Greit, så ble det ikke så kort, men likevel...

Skrevet

Da drar du ned i morgen (ta med deg drikke og matpakke, mest for drama syn) og setter deg ned der du kan hvor du henter varer og hvis de spør hva du venter på så sier du klart og tydelig: Jeg venter på at du skal finne hardisken min som dere har signert for å motatt den 25 juni og leverer den til meg. Jeg kommer til å sitte her til dere stenger om jeg må, har med meg matpakke og drikke jeg så ikke tenk på meg. Gå å finn harddisken min du

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hahahahah, det sa jeg faktisk til sambo istad! at om ikke den harddisken er der i morra, så skal jeg sette meg ned og vente til dem har finni den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...